Štúdium

Prijímací proces a kritériá 2024/2025

Krok 1: Vyplňte registračný formulár

Navštívte našu webovú stránku a vyplňte online registračný formulár. Pred odoslaním formulára budete mať možnosť nahliadnuť do PDF zmluvy, ktorú je potrebné preštudovať. Pre pokračovanie je nutné zaškrtnúť políčko, že ste si zmluvu prečítali a súhlasíte s podmienkami prihlásenia.

Krok 2: Úhrada registračného poplatku

Po potvrdení súhlasu so zmluvou budete presmerovaní k úhrade registračného poplatku vo výške 120 eur. Platbu môžete vykonať prostredníctvom bezpečného online systému.

Krok 3: Zmluva a dokumenty

Po úhrade registračného poplatku vám na korešpondenčnú adresu zašleme oficiálnu zmluvu, ktorú je potrebné podpísať a zaslať späť do 7 dní. Zároveň budete požiadaní o odoslanie fotodokumentácie vášho zdravotníckeho vzdelania, motivačného listu a životopisu (CV).

Krok 4: Fakturácia štúdia

V auguste vám bude vystavená faktúra na úhradu školného za prvý rok štúdia. Fakturácia bude prebiehať podľa spôsobu platby, ktorý ste si zvolili (ročné, štvrťročné alebo mesačné splátky). Platbu je potrebné vykonať v stanovenom termíne, aby bolo vaše miesto v programe, ktorý začína v septembri, zabezpečené.

VYPLŇTE REGISTRAČNÝ FORMULÁR

Po overení zaslaných údajov Vás budeme kontaktovať za účelom poskytnutia podrobností o úhrade registračného poplatku a ďalších formalitách. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte telefonicky: +421 948 768 564

Prihláška - Kontaktný formulár

Školné

Základná ročná cena štúdia je 3600 eur vrátane DPH. Tento poplatok zahŕňa všetky akademické semináre, študijné materiály a prístup k našim vzdelávacím zdrojom. Pre tých, ktorí potrebujú väčšiu flexibilitu pri platení, ponúkame možnosti splátok.

Mesačná platba

414 mesačne
  • 4140€ Ročne
  • 10 mesačných platieb po 414€
  • 10 seminárov
  • Záverečná skúška
  • Prístup do študentskej zóny

Štvrťročná platba

990 štvrťročne
  • 3960€ Ročne
  • 4 štvrťročné platby po 990€
  • 10 seminárov
  • Záverečná skúška
  • Prístup do študentskej zóny

Možnosti splátok:
1. Štvrťročná platba Pri výbere štvrťročného platobného plánu sa školné navýši o 10 %, čo predstavuje celkovú sumu 3960 eur ročne. Táto možnosť rozkladá platby na štyri časti a poskytuje väčšiu f lexibilitu pri rozpočtovaní.

2. Mesačná platba Pre ešte rovnomernejšie rozdelenie nákladov ponúkame možnosť mesačných splátok s 15 % navýšením, čo zvyšuje ročné školné na 4140 eur. Tento plán umožňuje študentom rozložiť náklady na celý rok.

Kariérne možnosti a podpora absolventov

Hoci naši prví absolventi ešte len dokončujú štúdium, súčasní študenti už teraz patria medzi rešpektovaných odborníkov a úspešných terapeutov v oblasti zdravotnej starostlivosti. Mnohí z nich už pôsobia vo svojich vlastných praxiach, kde aplikujú nové poznatky a techniky získané počas štúdia. Naša škola im poskytuje nástroje a vzdelanie, ktoré im umožňujú napredovať v ich kariére a rozširovať si odborné obzory. S každým ďalším krokom na tejto ceste sa naši študenti stávajú lídrami vo svojom odbore.

Zaviazali sme sa k neustálej podpore našich absolventov. V spolupráci s odborníkmi plánujeme aktívne participovať na vytvorení Komory osteopatov, ktorá bude podporovať rozvoj profesie a šíriť osvetu o osteopatii. Táto inštitúcia bude slúžiť ako platforma pre ďalší profesionálny rast osteopatov a zároveň prispievať k zvyšovaniu povedomia verejnosti o prínosoch osteopatickej medicíny. Naši absolventi budú mať jedinečnú príležitosť podieľať sa na formovaní budúcnosti osteopatie a rozširovaní tejto disciplíny na národnej i medzinárodnej úrovni.

Príležitosti na kariéru a titul D.O.

Absolventi nášho 4,5-ročného programu osteopatie sú pripravení na široké spektrum kariérnych príležitostí v zdravotníckom a terapeutickom sektore. Po úspešnom ukončení štúdia majú študenti možnosť napísať diplomovú prácu a získať titul diplomovaný osteopat (D.O.). Tento titul je udelený našou školou a potvrdzuje odborné vzdelanie v osteopatii. Hoci naša škola nie je štátom regulovaná, titul D.O. poskytuje uznanie v rámci osteopatickej komunity a na medzinárodnej úrovni. Absolventi môžu uplatniť svoje vedomosti a techniky v rôznych oblastiach zdravotnej starostlivosti, vrátane:
Súkromné osteopatické praxe – Možnosť založiť si vlastnú kliniku alebo pracovať na súkromných klinikách.
Multidisciplinárne zdravotnícke tímy – Spolupráca s odborníkmi z rôznych odvetví zdravotníctva, ako sú lekári a fyzioterapeuti.
Rehabilitačné a wellness centrá – Pomoc pacientom pri zotavovaní a zlepšovaní pohybového aparátu.
Športové tímy – Práca so športovcami na optimalizácii výkonu a prevencii zranení. Aj keď osteopatia nie je na Slovensku a v Česku regulovaná, absolventi môžu svoje vzdelanie a titul D.O. využiť v krajinách, kde je osteopatia uznávaná, ako sú Spojené kráľovstvo, Francúzsko, Austrália a ďalšie. Týmto spôsobom sú naši absolventi pripravení pôsobiť v medzinárodnom prostredí a rozvíjať svoju kariéru v osteopatickej medicíne po celom svete.

Profil absolventa

Absolventi Slovenskej Školy Osteopatie budú mať široké spektrum kľúčových kompetencií, ktoré tvoria základ osteopatického prístupu k zdravotnej starostlivosti. Tieto kompetencie sa prejavia pri diagnostike, manažmente a liečbe pacientov.

Absolventi budú ovládať osteopatickú anamnézu, diagnostiku a plánovanie liečby. Budú excelovať v palpačných a klinických zručnostiach potrebných na diagnostikovanie telových dysfunkcií s dôrazom na osteopatickú diagnostiku. Taktiež budú mať odborné znalosti vo vyšetrovaní a porozumení relevantných testov a údajov vrátane diagnostického zobrazovania a laboratórnych výsledkov.

Absolventi budú mať hlboké porozumenie indikácií pre osteopatickú liečbu a kontraindikácií špecifických osteopatických techník. Okrem toho, budú mať povedomie o etických a právnych aspektoch zdravotnej starostlivosti.

Absolventi prejavujú sebavedomie a majú schopnosť byť sebakritickí a prijímať spätnú väzbu od pacientov aj kolegov.

Náš tím lektorov

Jon Parsons, D.O. MSc Ost MA Ed Res PGCHE SFHEA

Osteopat

Jon vyštudoval osteopatiu na ESO (Európska škola osteopatie) v roku 1989 a magisterský titul z osteopatie získal v roku 2004. Je kvalifikovaným lektorom s postgraduálnym certifikátom z vyššieho vzdelávania ( Post Graduate Certificate in Higher Education, PGCHE ) a magisterským titulom v odbore pedagogického výskumu. Pôsobí ako vedúci pracovník Akadémie vysokoškolského vzdelávania ( Higher Education Academy HEA ).

Magda Klimaszewska,Mgr D.O.

Osteopat

Štúdium fyzioterapie ukončila v roku 2014. Počas magisterského štúdia sa rozhodla začať študovať Osteopatiu, ktorej štúdium dokončila v roku 2018. Pracuje vo svojej súkromnej praxi s celým spektrom pacientov, s hlavným zameraním na tých najmenších. Prekladateľka kurzov a kníh z oblasti osteopatie, fyzioterapie a medicíny. Asistentka vzdelávania v Akadémii Osteopatie v Poľsku. Zakladateľka projektu Osteopatia pre Kirgistan. V predchádzajúcich rokoch- vedenie kurzov pre fyzioterapeutov.

Msc. Alfonso Raja

Člen klinického tímu J.J. Boscá
- Absolvent fyzioterapie na Univerzite vo Valencii
- Magister v manuálnej terapii s klinickým neuro-ortopedickým prístupom (Univerzita vo Valencii)
- Kompletné školenie v prístupe k pacientovi s komplexnou chronickou bolesťou
- Vzdelanie v oblasti „Explain Pain“ s Noigroup
Fyzioterapeut, Magister v Manuálnej Terapii s Klinickým Neuro-Ortopedickým Prístupom
Publikácie:
- 2017 - Raja Peiró A, Hungria R. Efekt statického naťahovania v porovnaní s naťahovaním na základe proprioceptívnej neuromuskulárnej facilitácie na flexibilitu hamstringového svalstva u futbalistov
- 2021 - Raja Peiró A. Konzervatívna liečba bolesti spojená s osteoartrózou trapeziometakarpálneho kĺbu

Msc. Juan Boscá, D.O.

Osteopat

Uznávaný absolvent Univerzity vo Valencii s hlbokými vedomosťami z rôznych manuálnych terapií. Ako riaditeľ kliniky fyzioterapie a osteopatie J.J. Boscà a INSTEMA, stál v čele nových postupov v manuálnej terapii. Jeho významné výskumné príspevky významne ovplyvnili odbor. Bol terapeutom pre tenisovú ikonu Saru Errani a jeho prístup k liečbe bol revolučný v oblasti športovej fyzioterapie. Ako neustály študent absolvoval viac ako 50 špecializovaných kurzov, čím dokázal svoje odhodlanie k profesií.

Msc. Marcin Brzozowski

Osteopath

Marcin Brzozowski je odborník v oblasti osteopatie s dlhoročnou praxou a bohatými skúsenosťami. Po úspešnom ukončení štúdia fyzioterapie v roku 2004 začal svoju kariéru pracou s pacientmi a zároveň pôsobil ako asistent na Wroclawskej univerzite zdravia a športu. Od roku 2008 sa stal uznávaným lektorom, ktorý vyučuje fyzioterapeutov a poskytuje svoje vedomosti na viacerých školách fyzioterapie v Poľsku vrátane Štátnej lekárskej univerzity aplikovaných vied v Opole, Copernicus - Fyzioterapeutické oddelenie vo Vroclave a Humanistické gymnázium - Fyzioterapeutické oddelenie vo Vroclave. Jeho postgraduálne kurzy sa zameriavajú na rôzne témy, vrátane terapie spúšťacích bodov, terapie panvy a driekovej chrbtice (techniky mäkkých tkanív), liečby bolesti hlavy, terapie bránice, terapie novorodencov a dojčiat. V roku 2018 úspešne dokončil štúdium osteopatie na Akadémii Osteopatie v Poznani. Po štúdiu Osteopatie absolvoval dvojročný postgraduálny kurz v rámci pediatrickej špecializácie v osteopatii, čo mu umožňuje účinne pracovať s pacientmi rôznych vekových skupín.

Catherine Clair DO, MSc (Ost), BSc (Hons) Ost, PGCertHE

Osteopat

Catherine je registrovaná osteopatka, ktorá v roku 2005 promovala na Európskej škole osteopatie v Maidstone v Anglicku po štyroch rokoch školenia, z ktorých dva boli vo Francúzsku. Toto vzdelanie jej dalo príležitosť objaviť francúzsky a anglický koncept osteopatie, čo jej umožnilo zoznámiť sa so širokým spektrom techník. Z tejto skúsenosti vzišiel osobitný záujem o liečbu detí, pričom každý prípad považuje za jedinečný a zaujímavý. Je tiež lektorkou na vysokoškolskej a medzinárodnej úrovni na ESO.

Sofia Vidau, D.O.

Jazyky:
- Taliančina: materinský jazyk
- Angličtina: výborná
- Čínština: priemerná
- Francúzština: základná
Zručnosti:
Sofia Vidau je vyštudovaná osteopatka s magisterským titulom v oblasti zdravia žien. Verí v prístup zameraný na osobu, čo ju vedie k komplexnému pohľadu na zdravie.
Skúsenosti:
- Vlastná osteopatická prax: 2021 – súčasnosť
- Prekladateľka/spolu-prednášajúca na ICOMM: 2021 - šúčastnosť
Vzdelanie:
- Osteopatka 2020-2021, ICOMM Italia
- Postgraduálne štúdium „Žena – Zdravie žien v každom štádiu života“ – 2023, SOMA Istituto Osteopatia di Milano
- Neuromuskulárny taping – 2022, certifikát ASI CONI
- Naturopatická praktikantka – 2022, certifikát IPHM
- Tradičná čínska medicína (TCM) praktikantka – súčasnosť

Msc. Bsc. Daniel Torres, D.O., PhD.

Profesionálna skúsenosť:
- Manažér MYFISIO Paiporta
- Bakalársky titul v odbore fyzioterapia
- Centrum fyzioterapie, osteopatie a podológie od roku 2015
- CEO GOPODO FORMACIÓN, spoločnosti zameranej na vzdelávanie podológov v Španielsku a Portugalsku
- Externý učiteľ stáží
Vzdelanie:
- Univerzita vo Valencii 2007-2011
Doplnkové a špecializované školenia:
- Magister v osteopatických technikách pohybového systému na Osteopatickej škole v Madride
- Pokročilá úroveň neuromuskulárneho bandážovania na Univerzite vo Valencii
Člen klinického a učiteľského tímu D. JJ Boscà Gandia:
- Profesor na INSTEMA
- Univerzita vo Valencii, Katolícka univerzita vo Valencii a Európska univerzita vo Valencii
- Magisterský profesor v myofunkčnej terapii pre logopédov na ISEP
- Prednášajúci na 48. a 51. národnom kongrese podológie a ďalších národných a medzinárodných konferenciách
- Fyzioterapeut v Cheste vzdelávacom komplexe, vysokovýkonnom centre (2012-2014)
- Školenia v Španielsku, Latinskej Amerike a Balkánskych krajinách

Izbash Oleksandr, M.D., D.O., CST-D

V roku 2017 absolvoval Odeskú národnú lekársku univerzitu, v roku 2019 dokončil špecializačný výcvik v oblasti pôrodníctva a gynekológie, súčasne ukončil štúdium na ISOM (Medzinárodná škola osteopatickej medicíny v Kyjeve). V tom istom roku získal titul CST-T a v roku 2022 titul CST-Diplomant. V roku 2022 sa stal učiteľom na Upledger Institute International.
Pripravil mnoho kurzov pre školu na Ukrajine a v iných krajinách:
- Osteopatia pre zdravie žien (2 workshopy)
- Funkčné techniky v osteopatii (2 workshopy)
- 5 osteopatických modelov a klinické uvažovanie vrátane najnovších údajov o osteopatickej starostlivosti
- Kurzy kraniosakrálnej terapie Upledger
- Rôzne kraniálne workshopy pre ISOM
- Kurzy anatómie
- Mnoho študijných skupín

Okrem osteopatie: mal mnoho kontaktov s amazonskými šamanmi
- Inštruktor Ho’oponopono
- Facilitátor dýchacích cvičení
- Facilitátor vedomej prítomnosti
- Stal sa certifikovaným inštruktorom energetickej rovnováhy (islandský koncept)
- Podieľal sa na vedeckej redakcii niekoľkých osteopatických kníh
- Zaujíma sa o psychológiu

Estefanía Catalá

Estefanía Catalá je fyzioterapeutka z povolania a osteopatka srdcom. Svoju profesiu vykonáva a vzdeláva sa v nej už 18 rokov, pričom sa snaží prenášať teóriu, ktorú počas týchto rokov štúdia získala, do každodennej klinickej praxe. Má rada výzvy, osobný rast a rozvoj, zvieratá a rada pomáha ľuďom, ktorí si to od nej želajú. Vďaka všetkým profesionálnym a osobným skúsenostiam, ktoré má, dokázala vyvážiť to, čo robí denne vo svojej súkromnej praxi a pri kontakte s ostatnými. Rada komunikuje to, čo ju baví, a od roku 2017 je súčasťou tímu INSTEMA ako lektorka. Táto vyučovacia činnosť dodáva jej profesii pridanú hodnotu, pretože môže odovzdávať ostatným to, čo sa naučila od všetkých učiteľov, ktorí prešli jej životom, jej študentov a pacientov.
VZDELANIE
- Diplom z fyzioterapie, Universidad Cardenal Herrera CEU, september 2006 - jún 2009
- Oficiálny magisterský titul v odbore Orofacialná bolesť a kranio-mandibulárna dysfunkcia, Universidad San Pablo CEU, Madrid, október 2009 - júl 2010
- Osteopat DO, Škola osteopatie v Madride, september 2010 - jún 2015
DOPLNKOVÉ VZDELÁVANIE
- Kurz fyzioterapie založený na dôkazoch - Vestibulárna fyzioterapia, Alan Sealy, Inštitút, rok 2019
- Kurz respiračnej fyzioterapie u pediatrických pacientov, Instema, rok 2017
- Postgraduálne štúdium v oblasti raného detstva a pediatrie, Inštitút, rok 2016
- Kurz liečby najčastejších patológií dojčiat, Instema, rok 2014
- Kurz prípravy na pôrod a obdobie po pôrode, Axis Training, rok 2011
- XXI. stretnutie Španielskej spoločnosti pre kraniomandibulárnu dysfunkciu a orofaciálnu bolesť, roky 2010, 2015, 2019
- VI. fyzioterapeutická konferencia, Universidad CEU Cardenal Herrera, 8 hodín, rok 2009
- Kurz školenia pre vyučovanie prípravy na pôrod a obdobie po pôrode, Ilustračná oficiálna komora fyzioterapeutov mesta Valencia, 30 hodín, rok 2008
- IV. fyzioterapeutická konferencia, Universidad CEU Cardenal Herrera, 8 hodín, rok 2007

Rozvrh seminárov

Učebné osnovy sú zostavené podľa európskej normy.

1.ročník:

Tento seminár poskytuje prehľad o osteopatii a jej historickom vývoji. Zahŕňa základné princípy a filozofiu osteopatie, úlohu osteopata v zdravotníctve a vývoj osteopatie ako profesie. Študenti získajú prehľad o vzniku a vývoji osteopatie, o jej prvých priekopníkoch a o súčasnej praxi osteopatie.

Tento seminár zahŕňa základy palpácie a anatómie so zameraním na pohybový aparát. Študenti sa naučia identifikovať a lokalizovať kľúčové anatomické štruktúry a orientačné body pomocou palpácie. Tento predmet poskytuje študentom nevyhnutný základ pre rozvoj ich palpačných zručností, ktoré sú nevyhnutné pre úspešnú osteopatickú diagnostiku a liečbu.

Význam, diagnostika a terapia: štúdium fasciálneho systému, ktorý zahŕňa spojivové tkanivá, ktoré obklopujú a podporujú svaly, orgány a iné štruktúry v tele. Seminár sa zameriava na anatómiu a fyziológiu fasciálneho systému, ako aj na jeho klinické dôsledky v osteopatickej praxi. Môže ísť o techniky hodnotenia a liečby fasciálnych obmedzení, ako aj úlohu fascií pri bolesti, pohybe a celkovom zdraví. Študenti môžu tiež preskúmať najnovší výskum fascií a ich vzťah k iným systémom v tele.

Tento seminár oboznamuje študentov s princípmi a technikami kraniosakrálnej terapie. Študenti sa oboznámia s anatómiou a fyziológiou kraniosakrálneho systému, ako aj s úlohou kraniosakrálnej terapie pri liečbe rôznych ochorení, ako sú bolesti hlavy, dysfunkcia TMJ a bolesti krku. Študenti si tiež osvoja praktické zručnosti potrebné na vykonávanie kraniosakrálnej terapie.

Tento seminár zahŕňa hodnotenie a liečbu viscerálnych stavov so zameraním na orgány brucha a hrudníka. Študenti sa oboznámia s anatómiou, fyziológiou a patofyziológiou viscerálneho systému, ako aj s osteopatickými prístupmi k diagnostike a liečbe. Tento predmet poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné na účinnú liečbu pacientov s viscerálnymi ochoreniami.

Tento seminár zahŕňa anatómiu a fyziológiu autonómneho nervového systému, ako aj jeho úlohu pri regulácii telesných funkcií. Študenti sa dozvedia o sympatickom a parasympatickom nervovom systéme a ich vplyve na rôzne orgánové systémy. Tento predmet poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné na
pochopenie vzťahu medzi autonómnym nervovým systémom a zdravím a chorobou.

Tento seminár je zameraný na hodnotenie a liečbu ochorení bedrovej chrbtice a panvy. Študenti sa oboznámia s anatómiou, biomechanikou a patofyziológiou týchto stavov, ako aj s osteopatickými prístupmi k diagnostike a liečbe. Tento seminár poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné
na účinnú liečbu pacientov s ochoreniami bedrovej chrbtice a panvy.

Tento seminár sa zameriava na hodnotenie a liečbu ochorení dolných končatín, ako sú problémy s chodidlom, členkom, kolenom a bedrom. Študenti sa oboznámia s príslušnou anatómiou, biomechanikou a patofyziológiou týchto stavov, ako aj s osteopatickými prístupmi k diagnostike a liečbe. Tento predmet poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné na účinnú liečbu pacientov s ochoreniami dolných končatín.

Tento seminár zahŕňa základné princípy a techniky osteopatickej liečby vrátane techník mäkkých tkanív, kĺbovej mobilizácie a techník s vysokou rýchlosťou a nízkou amplitúdou (HVLA). Študenti sa naučia, ako tieto techniky efektívne používať na liečbu rôznych stavov vrátane muskuloskeletálnych, viscerálnych a kraniosakrálnych stavov.

Seminár integrácie a diferenciálnej diagnostiky v osteopatii je dôležitý pre študentov prvých ročníkov, pretože im umožňuje prepojiť všetky doterajšie semináre a naučiť sa efektívne používať rôzne osteopatické techniky a postupy. Taktiež sa študenti učia diferenciálnu diagnostiku, ktorá je kľúčová pre úspešnú liečbu a diagnostiku pacientov v osteopatii. Vďaka tomu majú študenti prvých ročníkov silnejší základ a sú lepšie pripravení na pokročilé semináre v osteopatii.

2.ročník:

Tento predmet nadväzuje na základné palpačné zručnosti z prvého ročníka a zameriava sa na pokročilé palpačné techniky a ich využitie pri osteopatickom hodnotení a liečbe. Študenti sa naučia palpovať a posudzovať hlbšie štruktúry vrátane svalov, nervov a orgánov.

je seminár, kde sa študenti učia, ako použiť osteopatické techniky na liečbu rôznych stomatologických problémov. Seminár zahŕňa teoretickú časť o anatómii a fyziológii súvisiacej s oblasťou stomatológie a praktickú časť zameranú na výučbu konkrétnych osteopatických techník. Cieľom semináru je poskytnúť študentom vedomosti a zručnosti na aplikáciu osteopatických techník na liečbu stomatologických problémov.

Tento seminár zahŕňa anatómiu, fyziológiu a biomechaniku krčnej chrbtice, ako aj bežné patológie a dysfunkcie. Študenti sa naučia praktické techniky na posúdenie a liečbu týchto stavov vrátane mobilizácie a manipulácie kĺbov, techník mäkkých tkanív a strečingu.

Tento seminár predstavuje pokračovanie Kraniosakrálnej terapie 1 a zameriava sa na dôležitosť určitých faktorov v kraniosakrálnej terapii. Študenti sa budú venovať anatómii a fyziológii, ktoré sú nevyhnutné pre pochopenie kraniosakrálneho systému. Seminár poskytuje príležitosť pre študentov, aby si rozšírili svoje zručnosti a vedomosti v oblasti kraniosakrálnej terapie, a tým sa lepšie pripravili na efektívne používanie techník v praxi.

Tento predmet zahŕňa anatómiu, fyziológiu a biomechaniku hrudnej chrbtice, ako aj bežné patológie a dysfunkcie. Študenti sa naučia praktické techniky na posúdenie a liečbu týchto stavov vrátane mobilizácie a manipulácie kĺbov, techník mäkkých tkanív a strečingu.

Tento seminár sa zameriava na koncept vyváženého napätia väzov, ktoré podporujú a stabilizujú pohybový aparát. Študenti sa naučia, ako posúdiť a liečiť nerovnováhu vo väzivovom napätí s cieľom obnoviť rovnováhu a zlepšiť funkciu.

Tento seminár nadväzuje na základné princípy viscerálnej terapie z prvého ročníka a zameriava sa na špecifickú liečbu rôznych orgánov a orgánových systémov. Študenti sa naučia praktické techniky na posúdenie a liečbu dysfunkcií týchto systémov a ako integrovať viscerálnu terapiu do komplexného osteopatického liečebného plánu.

Počas tohto seminára sa študenti dozvedia o fyziologických procesoch v ľudskom tele a o ich vzťahu k osteopatickej praxi. Tento seminár sa zameriava na pochopenie toho, ako systémy tela spolupracujú a ako ich možno ovplyvniť osteopatickými technikami. Preberané témy môžu zahŕňať nervový, endokrinný, kardiovaskulárny a dýchací systém, ako aj bunkovú a molekulárnu fyziológiu.

Tento seminár nadväzuje na základné princípy integrácie a diferenciálnej diagnostiky z prvého ročníka a zameriava sa na pokročilé techniky a aplikácie. Študenti sa naučia, ako vypracovať komplexné plány osteopatickej liečby a ako rozlišovať medzi rôznymi stavmi, ktoré sa môžu prejavovať podobnými symptómami.

3.ročník:

Tento predmet zahŕňa štúdium príznakov a symptómov ochorenia. Študenti sa naučia identifikovať a interpretovať rôzne príznaky a symptómy, ktorými sa pacienti prezentujú, a ako tieto informácie využiť na stanovenie presnej diagnózy. Učia sa tiež rozlišovať medzi rôznymi stavmi, ktoré môžu mať podobnú prezentáciu.

Tento seminár sa zameriava na hodnotenie a liečbu ochorení močového a reprodukčného systému, najmä tých, ktoré sú špecifické pre ženy. Študenti sa naučia aplikovať osteopatické techniky na riešenie problémov, ako je inkontinencia, prolaps, panvová bolesť a menštruačné nepravidelnosti.

Tento predmet sa zameriava na jedinečné výzvy a príležitosti, ktoré predstavuje liečba tehotných pacientok. Študenti sa naučia techniky riešenia fyzických a emocionálnych zmien, ku ktorým dochádza počas tehotenstva, ako aj spôsoby podpory optimálnej polohy plodu a prípravy na pôrod.

Je pokračovaním výučby získaných zručností a techník z predchádzajúcich seminárov Kraniosakrálnej terapie 1 a 2. Cieľom tohto seminára je naučiť študentov osteopatie pokročilé techniky, ktoré im umožnia pracovať s kraniosakrálnym systémom a jeho vzťahmi s inými tkanivami a orgánmi v tele. Študenti sa naučia používať manuálne terapeutické techniky a palpačné metódy na identifikáciu a korekciu disfunkcií v kraniosakrálnom systéme.

Tento seminár nadväzuje na základné vedomosti získané na seminári Osteopatia v športe 1. a zameriava sa na pokročilé techniky posudzovania a liečby športových zranení. Študenti sa dozvedia o jedinečných požiadavkách kladených na telo športovcov a o tom, ako prispôsobiť osteopatickú liečbu ich špecifickým potrebám. Učia sa tiež o prevencii zranení a rehabilitačných stratégiách pre športovcov.

Tento predmet zahŕňa hodnotenie a liečbu ochorení pohybového aparátu u dojčiat, detí a dospievajúcich. Študenti sa naučia techniky, ktoré sú bezpečné a vhodné pre túto populáciu, vrátane jemnej mobilizácie kĺbov a techník mäkkých tkanív.

Tento predmet zahŕňa osteopaticke hodnotenie a liečbu ramena, ramena, lakťa, zápästia a ruky. Študenti sa naučia techniky riešenia muskuloskeletálnych a fasciálnych dysfunkcií v týchto oblastiach.

V tomto seminári, Viscerálnej terapie 3, študenti osteopatie budú pokračovať v prehĺbení svojich znalostí a zručností v oblasti viscerálnej terapie. Študenti sa naučia pokročilé techniky na liečbu orgánových dysfunkcií, lymfatického systému a fasciálnych obmedzení.

Tento predmet nadväzuje na základné princípy integrácie a diferenciálnej diagnostiky z druhého ročníka a zameriava sa na pokročilé techniky a aplikácie. Študenti sa naučia, ako vypracovať komplexné plány osteopatickej liečby a ako rozlišovať medzi rôznymi stavmi, ktoré sa môžu prejavovať
podobnými symptómami.

4.ročník:

Tento predmet sa zameriava na rozvoj zručností a vedomostí potrebných na prijímanie informovaných rozhodnutí o starostlivosti o pacienta. Študenti sa učia interpretovať a vyhodnocovať klinické údaje vrátane anamnézy, fyzikálneho vyšetrenia a diagnostických testov, aby získali komplexné porozumenie stavu pacienta. Učia
sa tiež vypracovať a realizovať účinné liečebné plány, ktoré sú prispôsobené špecifickým potrebám každého pacienta.

Tento predmet skúma endokrinný systém vrátane žliaz a hormónov, ktoré regulujú rôzne telesné funkcie. Študenti sa dozvedia o úlohe hormónov pri udržiavaní homeostázy a o tom, ako nerovnováha môže viesť k ochoreniu. Študujú tiež účinky hormónov na pohybový aparát a to, ako sa dá osteopatická liečba využiť na riešenie
problémov súvisiacich s endokrinným systémom.

Tento seminár predstavuje integráciu troch predchádzajúcich seminárov, ktoré sa zaoberali štrukturálnym prístupom k týmto oblastiam tela. Cieľom semináru je poskytnúť študentom holistický pohľad na telo a jeho štruktúru, a pomôcť im porozumieť vzťahom medzi rôznymi oblasťami tela.

Tento seminár predstavuje integráciu troch predchádzajúcich seminárov, ktoré sa zaoberali štrukturálnym prístupom k týmto oblastiam tela. Cieľom semináru je poskytnúť študentom holistický pohľad na telo a jeho štruktúru, a pomôcť im porozumieť vzťahom medzi rôznymi oblasťami tela.

Tento seminár bude stavať na základoch získaných na našom prvom seminári ‘Pediatria v osteopatii 1’ a prenesieme účastníkom ďalšie pokročilé znalosti a zručnosti v diagnostike a terapii pediatrických pacientov. Súčasťou seminára budú rôzne techniky manuálnej terapie a cvičenia, ktoré pomôžu študentom zlepšiť ich schopnosti a prax.”

Tento predmet sa zaoberá lymfatickým systémom a imunitným systémom vrátane ich anatómie, fyziológie a funkcie. Študenti sa dozvedia o úlohe týchto systémov pri udržiavaní zdravia a o tom, ako nerovnováha môže viesť k ochoreniu. Taktiež sa dozvedia o osteopatických technikách, ktoré možno použiť na podporu
lymfatického a imunitného systému.

Tento seminár nadväzuje na základné vedomosti získané na seminári Osteopatia v športe 1. a zameriava sa na pokročilé techniky posudzovania a liečby športových zranení. Študenti sa dozvedia o jedinečných požiadavkách kladených na telo športovcov a o tom, ako prispôsobiť osteopatickú liečbu ich špecifickým potrebám. Učia sa tiež o prevencii zranení a rehabilitačných stratégiách pre športovcov.

nadväzuje na základné poznatky o kraniosakrálnej terapii vyučované v predchádzajúcich ročníkoch. Kurz sa zameriava na praktické využitie techník kraniosakrálnej terapie pri liečbe komplexných stavov a patológií. Na konci kurzu budú študenti hlboko rozumieť terapeutickému potenciálu kraniosakrálnej terapie pri liečbe
komplexných stavov a budú schopní začleniť tieto techniky do svojej osteopatickej praxe.

je seminár, kde sa študenti učia, ako použiť osteopatické techniky na liečbu rôznych stomatologických problémov. Seminár zahŕňa teoretickú časť o anatómii a fyziológii súvisiacej s oblasťou stomatológie a praktickú časť zameranú na výučbu konkrétnych osteopatických techník. Cieľom semináru je poskytnúť študentom vedomosti a zručnosti na aplikáciu osteopatických techník na liečbu stomatologických problémov.

je seminár, ktorý sa zameriava na aplikáciu zobrazovacích metód a ortopédie v osteopatickej praxi. Študenti sa naučia, ako interpretovať rôzne zobrazovacie techniky, ako sú RTG, CT a MRI, a ako používať tieto informácie pri vyhodnocovaní stavu pacienta a plánovaní liečby. Seminár tiež zahŕňa výučbu ortopedických testov a techník, ktoré pomáhajú identifikovať dysfunkcie a nerovnováhy v pohybovom aparáte pacienta.

5.ročník:

Tento seminár sa zameriava na hodnotenie a liečbu ochorení močového a reprodukčného systému, najmä tých, ktoré sú špecifické pre ženy. Študenti sa naučia aplikovať osteopatické techniky na riešenie problémov, ako je inkontinencia, prolaps, panvová bolesť a menštruačné nepravidelnosti.

Tento predmet skúma spojenie medzi mysľou a telom a to, ako môžu emocionálne a psychologické faktory ovplyvniť fyzické zdravie. Študenti sa naučia, ako rozpoznať a riešiť emocionálne a psychologické faktory, ktoré môžu prispievať k fyzickým symptómom pacienta.

Tento predmet sa zameriava na jedinečné výzvy a príležitosti, ktoré predstavuje liečba tehotných pacientok. Študenti sa naučia techniky riešenia fyzických a emocionálnych zmien, ku ktorým dochádza počas tehotenstva, ako aj spôsoby podpory optimálnej polohy plodu a prípravy na pôrod.

Tento predmet nadväzuje na predchádzajúce semináre integrácie a diferenciálnej diagnostiky so zameraním na aplikáciu osteopatických techník na komplexné prípady. Študenti sa naučia, ako identifikovať a liečiť muskuloskeletálne, neurologické a viscerálne dysfunkcie a ako rozlišovať medzi rôznymi príčinami bolesti a dysfunkcie. Cieľom tohto semináru je pripraviť študentov na záverečnú skúšku a na vstup do praxe profesionálneho osteopata.

Rozvrh seminárov

Učebné osnovy sú zostavené podľa európskej normy.

1.ročník:

Tento seminár poskytuje prehľad o osteopatii a jej historickom vývoji. Zahŕňa základné princípy a filozofiu osteopatie, úlohu osteopata v zdravotníctve a vývoj osteopatie ako profesie. Študenti získajú prehľad o vzniku a vývoji osteopatie, o jej prvých priekopníkoch a o súčasnej praxi osteopatie.

Tento seminár zahŕňa základy palpácie a anatómie so zameraním na pohybový aparát. Študenti sa naučia identifikovať a lokalizovať kľúčové anatomické štruktúry a orientačné body pomocou palpácie. Tento predmet poskytuje študentom nevyhnutný základ pre rozvoj ich palpačných zručností, ktoré sú nevyhnutné pre úspešnú osteopatickú diagnostiku a liečbu.

Tento seminár sa zameriava na hodnotenie a liečbu ochorení dolných končatín, ako sú problémy s chodidlom, členkom, kolenom a bedrom. Študenti sa oboznámia s príslušnou anatómiou, biomechanikou a patofyziológiou týchto stavov, ako aj s osteopatickými prístupmi k diagnostike a liečbe. Tento predmet poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné na účinnú liečbu pacientov s ochoreniami dolných končatín.

Tento seminár oboznamuje študentov s princípmi a technikami kraniosakrálnej terapie. Študenti sa oboznámia s anatómiou a fyziológiou kraniosakrálneho systému, ako aj s úlohou kraniosakrálnej terapie pri liečbe rôznych ochorení, ako sú bolesti hlavy, dysfunkcia TMJ a bolesti krku. Študenti si tiež osvoja praktické zručnosti potrebné na vykonávanie kraniosakrálnej terapie.

Tento seminár zahŕňa hodnotenie a liečbu viscerálnych stavov so zameraním na orgány brucha a hrudníka. Študenti sa oboznámia s anatómiou, fyziológiou a patofyziológiou viscerálneho systému, ako aj s osteopatickými prístupmi k diagnostike a liečbe. Tento predmet poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné na účinnú liečbu pacientov s viscerálnymi ochoreniami.

Tento seminár je zameraný na hodnotenie a liečbu ochorení bedrovej chrbtice a panvy. Študenti sa oboznámia s anatómiou, biomechanikou a patofyziológiou týchto stavov, ako aj s osteopatickými prístupmi k diagnostike a liečbe. Tento seminár poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné
na účinnú liečbu pacientov s ochoreniami bedrovej chrbtice a panvy.

Tento seminár zahŕňa anatómiu a fyziológiu autonómneho nervového systému, ako aj jeho úlohu pri regulácii telesných funkcií. Študenti sa dozvedia o sympatickom a parasympatickom nervovom systéme a ich vplyve na rôzne orgánové systémy. Tento predmet poskytuje študentom zručnosti a vedomosti potrebné na
pochopenie vzťahu medzi autonómnym nervovým systémom a zdravím a chorobou.

Tento seminár zahŕňa základné princípy a techniky osteopatickej liečby vrátane techník mäkkých tkanív, kĺbovej mobilizácie a techník s vysokou rýchlosťou a nízkou amplitúdou (HVLA). Študenti sa naučia, ako tieto techniky efektívne používať na liečbu rôznych stavov vrátane muskuloskeletálnych, viscerálnych a kraniosakrálnych stavov.

význam, diagnostika a terapia: štúdium fasciálneho systému, ktorý zahŕňa spojivové tkanivá, ktoré obklopujú a podporujú svaly, orgány a iné štruktúry v tele. Seminár sa zameriava na anatómiu a fyziológiu fasciálneho systému, ako aj na jeho klinické dôsledky v osteopatickej praxi. Môže ísť o techniky hodnotenia a liečby fasciálnych obmedzení, ako aj úlohu fascií pri bolesti, pohybe a celkovom zdraví. Študenti môžu tiež preskúmať najnovší výskum fascií a ich vzťah k iným systémom v tele.

Seminár integrácie a diferenciálnej diagnostiky v osteopatii je dôležitý pre študentov prvých ročníkov, pretože im umožňuje prepojiť všetky doterajšie semináre a naučiť sa efektívne používať rôzne osteopatické techniky a postupy. Taktiež sa študenti učia diferenciálnu diagnostiku, ktorá je kľúčová pre úspešnú liečbu a diagnostiku pacientov v osteopatii. Vďaka tomu majú študenti prvých ročníkov silnejší základ a sú lepšie pripravení na pokročilé semináre v osteopatii.

2.ročník:

Tento seminár sa zameriava na koncept vyváženého napätia väzov, ktoré podporujú a stabilizujú pohybový aparát. Študenti sa naučia, ako posúdiť a liečiť nerovnováhu vo väzivovom napätí s cieľom obnoviť rovnováhu a zlepšiť funkciu.

Tento seminár zahŕňa anatómiu, fyziológiu a biomechaniku krčnej chrbtice, ako aj bežné patológie a dysfunkcie. Študenti sa naučia praktické techniky na posúdenie a liečbu týchto stavov vrátane mobilizácie a manipulácie kĺbov, techník mäkkých tkanív a strečingu.

Tento seminár nadväzuje na základné princípy viscerálnej terapie z prvého ročníka a zameriava sa na špecifickú liečbu rôznych orgánov a orgánových systémov. Študenti sa naučia praktické techniky na posúdenie a liečbu dysfunkcií týchto systémov a ako integrovať viscerálnu terapiu do komplexného osteopatického liečebného plánu.

Tento predmet zahŕňa anatómiu, fyziológiu a biomechaniku hrudnej chrbtice, ako aj bežné patológie a dysfunkcie. Študenti sa naučia praktické techniky na posúdenie a liečbu týchto stavov vrátane mobilizácie a manipulácie kĺbov, techník mäkkých tkanív a strečingu.

Tento predmet sa zaoberá anatómiou, fyziológiou a patológiou nervového systému a tým, ako môžu dysfunkcie tohto systému prispievať k muskuloskeletálnej bolesti a dysfunkcii. Študenti sa naučia praktické techniky na posúdenie a liečbu týchto dysfunkcií vrátane mobilizácie nervov, testovania napätia a uvoľňovacích techník.

Tento predmet nadväzuje na základné palpačné zručnosti z prvého ročníka a zameriava sa na pokročilé palpačné techniky a ich využitie pri osteopatickom hodnotení a liečbe. Študenti sa naučia palpovať a posudzovať hlbšie štruktúry vrátane svalov, nervov a orgánov.

Tento seminár predstavuje pokračovanie Kraniosakrálnej terapie 1 a zameriava sa na dôležitosť určitých faktorov v kraniosakrálnej terapii. Študenti sa budú venovať anatómii a fyziológii, ktoré sú nevyhnutné pre pochopenie kraniosakrálneho systému. Seminár poskytuje príležitosť pre študentov, aby si rozšírili svoje zručnosti a vedomosti v oblasti kraniosakrálnej terapie, a tým sa lepšie pripravili na efektívne používanie techník v praxi.

Tento osteopatický seminár sa zameriava na techniky Strain a Counterstrain, ktoré sa používajú na liečbu bolesti a dysfunkcií svalových a kĺbových tkanív. Študenti sa naučia rozpoznávať stavy nadmerného napätia v tkanivách a získajú zručnosti na ich zníženie. Seminár tiež zahŕňa teoretickú prípravu na anatómiu a fyziológiu svalov a kĺbov a praktické cvičenia, aby si študenti osvojili nové zručnosti a mohli ich použiť v praxi.

Počas tohto seminára sa študenti dozvedia o fyziologických procesoch v ľudskom tele a o ich vzťahu k osteopatickej praxi. Tento seminár sa zameriava na pochopenie toho, ako systémy tela spolupracujú a ako ich možno ovplyvniť osteopatickými technikami. Preberané témy môžu zahŕňať nervový, endokrinný, kardiovaskulárny a dýchací systém, ako aj bunkovú a molekulárnu fyziológiu.

Tento seminár nadväzuje na základné princípy integrácie a diferenciálnej diagnostiky z prvého ročníka a zameriava sa na pokročilé techniky a aplikácie. Študenti sa naučia, ako vypracovať komplexné plány osteopatickej liečby a ako rozlišovať medzi rôznymi stavmi, ktoré sa môžu prejavovať podobnými symptómami.

3.ročník:

Tento predmet zahŕňa osteopaticke hodnotenie a liečbu ramena, ramena, lakťa, zápästia a ruky. Študenti sa naučia techniky riešenia muskuloskeletálnych a fasciálnych dysfunkcií v týchto oblastiach.

Tento predmet zahŕňa štúdium príznakov a symptómov ochorenia. Študenti sa naučia identifikovať a interpretovať rôzne príznaky a symptómy, ktorými sa pacienti prezentujú, a ako tieto informácie využiť na stanovenie presnej diagnózy. Učia sa tiež rozlišovať medzi rôznymi stavmi, ktoré môžu mať podobnú prezentáciu.

Cieľom tohto seminára je preniesť na študentov osteopatie odborné vedomosti a zručnosti v oblasti sekčnej anatómie, ktoré im umožnia lepšie porozumieť štruktúram a vzťahom medzi orgánmi a tkanivami v tele a aplikovať tieto vedomosti v praxi pri liečení pacientov. Sekčná anatomia je dôležitou súčasťou výučby osteopatie, pretože osteopati sa zameriavajú na celistvý pohľad na ľudské telo a jeho funkcie. Študenti osteopatie sa v tomto kurze naučia presnejšie rozpoznávať a chápať štruktúry a vzťahy v tele, čo im umožní lepšie porozumieť a liečiť ochorenia a poruchy, ktoré ovplyvňujú celé telo.

Tento predmet sa zaoberá aplikáciou osteopatických techník na športové zranenia a zvyšovanie výkonnosti. Študenti sa naučia diagnostikovať a liečiť bežné športové zranenia, ako aj optimalizovať športový výkon.

Je pokračovaním výučby získaných zručností a techník z predchádzajúcich seminárov Kraniosakrálnej terapie 1 a 2. Cieľom tohto seminára je naučiť študentov osteopatie pokročilé techniky, ktoré im umožnia pracovať s kraniosakrálnym systémom a jeho vzťahmi s inými tkanivami a orgánmi v tele. Študenti sa naučia používať manuálne terapeutické techniky a palpačné metódy na identifikáciu a korekciu disfunkcií v kraniosakrálnom systéme.

V tomto seminári, Viscerálnej terapie 3, študenti osteopatie budú pokračovať v prehĺbení svojich znalostí a zručností v oblasti viscerálnej terapie. Študenti sa naučia pokročilé techniky na liečbu orgánových dysfunkcií, lymfatického systému a fasciálnych obmedzení.

Tento predmet zahŕňa vývoj ľudského embrya a plodu. Študenti sa dozvedia o formovaní telesných štruktúr a orgánov, ako aj o tom, ako môžu vývojové abnormality viesť k rôznym patológiám.

Tento predmet zahŕňa hodnotenie a liečbu ochorení pohybového aparátu u dojčiat, detí a dospievajúcich. Študenti sa naučia techniky, ktoré sú bezpečné a vhodné pre túto populáciu, vrátane jemnej mobilizácie kĺbov a techník mäkkých tkanív.

Tento predmet nadväzuje na základné vedomosti získané v predmete Neurálna manipulácia 1 a zameriava sa na pokročilé techniky posudzovania a liečby nervového systému. Študenti sa naučia identifikovať a riešiť obmedzenia v oblasti lebečných nervov, periférnych nervov a autonómneho nervového systému a ako tieto techniky používať na zlepšenie celkového zdravia a pohody.

Tento predmet nadväzuje na základné princípy integrácie a diferenciálnej diagnostiky z druhého ročníka a zameriava sa na pokročilé techniky a aplikácie. Študenti sa naučia, ako vypracovať komplexné plány osteopatickej liečby a ako rozlišovať medzi rôznymi stavmi, ktoré sa môžu prejavovať
podobnými symptómami.

4.ročník:

Tento predmet sa zameriava na rozvoj zručností a vedomostí potrebných na prijímanie informovaných rozhodnutí o starostlivosti o pacienta. Študenti sa učia interpretovať a vyhodnocovať klinické údaje vrátane anamnézy, fyzikálneho vyšetrenia a diagnostických testov, aby získali komplexné porozumenie stavu pacienta. Učia
sa tiež vypracovať a realizovať účinné liečebné plány, ktoré sú prispôsobené špecifickým potrebám každého pacienta.

Tento predmet skúma endokrinný systém vrátane žliaz a hormónov, ktoré regulujú rôzne telesné funkcie. Študenti sa dozvedia o úlohe hormónov pri udržiavaní homeostázy a o tom, ako nerovnováha môže viesť k ochoreniu. Študujú tiež účinky hormónov na pohybový aparát a to, ako sa dá osteopatická liečba využiť na riešenie
problémov súvisiacich s endokrinným systémom.

Tento seminár predstavuje integráciu troch predchádzajúcich seminárov, ktoré sa zaoberali štrukturálnym prístupom k týmto oblastiam tela. Cieľom semináru je poskytnúť študentom holistický pohľad na telo a jeho štruktúru, a pomôcť im porozumieť vzťahom medzi rôznymi oblasťami tela.

Tento seminár predstavuje integráciu troch predchádzajúcich seminárov, ktoré sa zaoberali štrukturálnym prístupom k týmto oblastiam tela. Cieľom semináru je poskytnúť študentom holistický pohľad na telo a jeho štruktúru, a pomôcť im porozumieť vzťahom medzi rôznymi oblasťami tela.

Tento seminár bude stavať na základoch získaných na našom prvom seminári ‘Pediatria v osteopatii 1’ a prenesieme účastníkom ďalšie pokročilé znalosti a zručnosti v diagnostike a terapii pediatrických pacientov. Súčasťou seminára budú rôzne techniky manuálnej terapie a cvičenia, ktoré pomôžu študentom zlepšiť ich schopnosti a prax.”

Tento predmet sa zaoberá lymfatickým systémom a imunitným systémom vrátane ich anatómie, fyziológie a funkcie. Študenti sa dozvedia o úlohe týchto systémov pri udržiavaní zdravia a o tom, ako nerovnováha môže viesť k ochoreniu. Taktiež sa dozvedia o osteopatických technikách, ktoré možno použiť na podporu
lymfatického a imunitného systému.

Tento seminár nadväzuje na základné vedomosti získané na seminári Osteopatia v športe 1. a zameriava sa na pokročilé techniky posudzovania a liečby športových zranení. Študenti sa dozvedia o jedinečných požiadavkách kladených na telo športovcov a o tom, ako prispôsobiť osteopatickú liečbu ich špecifickým potrebám. Učia sa tiež o prevencii zranení a rehabilitačných stratégiách pre športovcov.

nadväzuje na základné poznatky o kraniosakrálnej terapii vyučované v predchádzajúcich ročníkoch. Kurz sa zameriava na praktické využitie techník kraniosakrálnej terapie pri liečbe komplexných stavov a patológií. Na konci kurzu budú študenti hlboko rozumieť terapeutickému potenciálu kraniosakrálnej terapie pri liečbe
komplexných stavov a budú schopní začleniť tieto techniky do svojej osteopatickej praxe.

je seminár, kde sa študenti učia, ako použiť osteopatické techniky na liečbu rôznych stomatologických problémov. Seminár zahŕňa teoretickú časť o anatómii a fyziológii súvisiacej s oblasťou stomatológie a praktickú časť zameranú na výučbu konkrétnych osteopatických techník. Cieľom semináru je poskytnúť študentom vedomosti a zručnosti na aplikáciu osteopatických techník na liečbu stomatologických problémov.

je seminár, ktorý sa zameriava na aplikáciu zobrazovacích metód a ortopédie v osteopatickej praxi. Študenti sa naučia, ako interpretovať rôzne zobrazovacie techniky, ako sú RTG, CT a MRI, a ako používať tieto informácie pri vyhodnocovaní stavu pacienta a plánovaní liečby. Seminár tiež zahŕňa výučbu ortopedických testov a techník, ktoré pomáhajú identifikovať dysfunkcie a nerovnováhy v pohybovom aparáte pacienta.

5.ročník:

Tento seminár sa zameriava na hodnotenie a liečbu ochorení močového a reprodukčného systému, najmä tých, ktoré sú špecifické pre ženy. Študenti sa naučia aplikovať osteopatické techniky na riešenie problémov, ako je inkontinencia, prolaps, panvová bolesť a menštruačné nepravidelnosti.

Tento predmet skúma spojenie medzi mysľou a telom a to, ako môžu emocionálne a psychologické faktory ovplyvniť fyzické zdravie. Študenti sa naučia, ako rozpoznať a riešiť emocionálne a psychologické faktory, ktoré môžu prispievať k fyzickým symptómom pacienta.

Tento predmet sa zameriava na jedinečné výzvy a príležitosti, ktoré predstavuje liečba tehotných pacientok. Študenti sa naučia techniky riešenia fyzických a emocionálnych zmien, ku ktorým dochádza počas tehotenstva, ako aj spôsoby podpory optimálnej polohy plodu a prípravy na pôrod.

Tento predmet nadväzuje na predchádzajúce semináre integrácie a diferenciálnej diagnostiky so zameraním na aplikáciu osteopatických techník na komplexné prípady. Študenti sa naučia, ako identifikovať a liečiť muskuloskeletálne, neurologické a viscerálne dysfunkcie a ako rozlišovať medzi rôznymi príčinami bolesti a dysfunkcie. Cieľom tohto semináru je pripraviť študentov na záverečnú skúšku a na vstup do praxe profesionálneho osteopata.

Zaujiíma vás viac?

Napíšte nám

Kontaktný formulár